Sertificētie sociāli emocionālo prasmju treneri (2025. - 2026.gads)

Biedrības “ESI centrs” sertificētie sociāli emocionālo prasmju (ESI/) treneri ir profesionāļi, kas apguvuši padziļinātu apmācību programmu un īsteno nodarbības bērniem, jauniešiem un pieaugušajiem visā Latvijā. Apmācības līdz šim pabeiguši vairāk nekā 80 treneri, no kuriem daļa kļuvuši par biedrības biedriem, apņemoties ievērot ētikas kodeksu un profesionālās pilnveides principus.

Biedrības biedri ir aktīvi savā darbībā, piedalās kopienas un profesionālās atbalsta grupās, kā arī veicina sociāli emocionālās izglītības kultūras attīstību Latvijā.
Treneru darbību raksturo cieņpilna attieksme, atbildība, iekļaušana, attīstība un sadarbība, ievērojot “ESI centra” vērtības un profesionālos standartus.

Inta Konstante-Zaķīte (Rīga, Latvija)

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Madara Mickeviča (Rīga, Latvija)

Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Līga Spruģevica

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Agnese Svikle

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Oksana Sadigova

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Liene Puriņa

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Kristīne Eniņa

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Dita Raiskuma

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Madara Kaire (Rīga)


Kādēļ es kļuvu par esi/ treneri?
Ikdienā strādājot ar bērniem un jauniešiem, es apzinos, cik būtiska ir spēja saprast savas un citu emocijas - tās ietekmē uzvedību, savstarpējās attiecības un motivāciju. Vēlos tālāk nodot prasmes, kas palīdzēs bērniem un jauniešiem veidot cieņpilnu un draudzīgu vidi sev apkārt.

Kādas vērtības man ir svarīgas, strādājot ar citiem cilvēkiem?
Cieņa, drošība, empātija, miers.

Ko es varu sniegt bērniem un jauniešiem?
Pārliecību par savu iekšējo spēku, izpratni par savām un citu emocijām un sajūtām, spēju cieņpilni komunicēt ar citiem konfliktu gadījumos.

Kādas ir manas galvenās stiprās puses kā esi/ trenerim?
Draudzīga komunikācija, spēja ieklausīties un radīt drošu vidi.

Kuras ir manas kompetenču jomas, kurās nozarēs man ir padziļinātas zināšanas?
Padziļinātas zināšanas pamatizglītības posmā, bērnu un pusaudžu attīstības izpratne, fizisko aktivitāšu organizēšana, veselīgu paradumu veicināšana.

Kāda ir Tava profesija?
Strādāju izglītības jomā par pedagogu, esi/ trenere.

Jolanta Rubine

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Liene Klagiša (Saldus)

Profesija:  esi/ trenere, skolotāja Druvas vidusskolā

Kādēļ es kļuvu par esi/ treneri?
Par sociāli emocionālo prasmju treneri kļuvu, jo redzu tajā iespēju veicināt pozitīvas pārmaiņas savā kopienā. Man ir svarīgi palīdzēt uzlabot savstarpējo komunikāciju un sadarbību, veidot vidi, kurā cilvēki labāk izprot sevi un citus, pieņem dažādību un apzināti veido veselīgas attiecības. Ticu, ka šīs prasmes ir pamats gan personīgai izaugsmei, gan saliedētai sabiedrībai.

Kādas vērtības man ir svarīgas, strādājot ar citiem cilvēkiem?
Brīvība, uzticēšanās, sadarbība, cieņa.

Ko es varu sniegt bērniem un jauniešiem?
Droši vidi un atbalstu, lai izzinātu sevi un sadarbotos ar citiem. Iedvesmu izvirzīt un sasniegt savus mērķus.

Kādas ir manas galvenās stiprās puses kā esi/ trenerim?
Humors, atvērtība, improvizācija, iedziļināšanās.

Kuras ir manas kompetenču jomas, kurās nozarēs man ir padziļinātas zināšanas?
Pedagoģija - sākumskola, pamatskola; koučings - individuālais un komandu; projektu vadība

Ko es vēl par sevi vēlos pastāstīt?
Ja tu domā, ka tu vari - tev ir taisnība. Ja tu domā, ka tu nevari - arī tad tev ir taisnība. (H.Fords) Šis ir viens no maniem mīļākajiem citātiem :)

Sabīne Medne (Madona)


Kādēļ es kļuvu par esi/ treneri?
Ļoti uzrunāja un izjutu iekšēju vilkmi par tādu kļūt. Arī nodarbībās saku, ka sociāli emocionālās prasmes uztveru kā superspējas, kas padara dzīvi foršāku. Un man gribās pasauli padarīt par tādu foršāku vietu, kur dzīvot.

Kādas vērtības man ir svarīgas, strādājot ar citiem cilvēkiem?
Cieņa, atvērtība, iejūtība, pieņemšana.

Ko es varu sniegt bērniem un jauniešiem?
Gribas likt viņiem domāt, aizdomāties, ka ir dažādi varianti kā rīkoties, domāt, komunicēt, uzvesties. Ka ir iespējas un katrs pats savas laimes kalējs.

Kādas ir manas galvenās stiprās puses kā esi/ trenerim?
Tu nevari nosodīt otru, kamēr neesi pastaigājis otra kurpēs - tāpēc eju klasē/ grupā atvērtu prātu, gatava iepazīt, bez priekšstatiem, vērtējumiem, kas dzirdēti no citiem.

Kuras ir manas kompetenču jomas, kurās nozarēs man ir padziļinātas zināšanas?
Man meita mācās sākumskolā, tāpēc šis vecumposms man šķiet vislabāk zināms. Pašai ļoti patīk psiholoģija, tāpēc lasu, klausos par dažādām tēmām, kas lieti noder, lai izprastu sevi un citus.

Kāda ir Tava profesija?
Esmu strādājusi par jaunatnes darbinieku, kas palīdzēja ieskatīties bērnu/ jauniešu ikdienā, attiecībās, viņu interesēs. Pašlaik, mainoties dzīves apstākļiem, esmu mamma uz pilnu slodzi.

Laine Smudze (Ulbroka)


Kādēļ es kļuvu par esi/ treneri?
Lai atbalstītu skolotājus audzināšanas darbā.

Kādas vērtības man ir svarīgas, strādājot ar citiem cilvēkiem?
Cieņa vienam pret otru un uzņemties atbildību par savu rīcību.

Ko es varu sniegt bērniem un jauniešiem?
Dzīves prasmes: problēmu risināšana, sadarbība, komunikācija. 
Motivāciju: iedrošināt censties, mēģināt vēlreiz, noticēt saviem spēkiem. Vērtības un attieksme: palīdzēt saprast, kas ir pieņemama uzvedība un kā sadarboties ar citiem. 
Pozitīva attieksme un atzinība.

Kādas ir manas galvenās stiprās puses kā esi/ trenerim?
Spēja vadīt grupu, iedvesmot, skaidra un saprotama komunikācija, spēja uzklausīt un saprast vajadzības un emocijas. Pacietība un neatlaidība. Pozitīva attieksme, entuziasms un enerģija.

Kuras ir manas kompetenču jomas, kurās nozarēs man ir padziļinātas zināšanas?
Organizēšana un projektu vadība; pārmaiņu vadība, problēmu risināšana.

Kāda ir Tava profesija?
Personālvadība, procesu vadība, esi/ trenere.

Laura Pope (Ape, Alūksne, Smiltene)


Kādēļ es kļuvu par esi/ treneri?
Par esi/ treneri kļuvu, jo man kā skolotājai vienmēr ir bijis svarīgi, lai mani skolēni jūtas manās stundās labi, lai viņiem patīk nākt uz manām stundām.

Kādas vērtības man ir svarīgas, strādājot ar citiem cilvēkiem?
Notiekti kā galvenās vērtības- godīgums, atbildība un cieņa. Es ļoti mīlu cilvēkus un darbu ar tiem. Un saprotu, ka tieši darbs ar cilvēkiem mani iedvesmo visvairāk, man ļoti patīk tā gandarījuma un prieka, novērtētības sajūta, kad satieku savus skolēnus pēc vairākiem gadiem. Es saprotu, ka katram manam vārdam un manai rīcībai ir liela nozīme.

Ko es varu sniegt bērniem un jauniešiem?
Mīlestību un cieņu. Cenšos respektēt katru bērnu, jaunieti, cilvēku kā personību, ņemt vērā viņa īpašās vajadzības, cenšoties atrast katram pieeju. Varu sniegt savu dāsno sirdi, prieku par sasniegto, izdevušos personīgās izaugsmes soli un sapratni, atbalsta plecu kamēr vien esam vai sadarbojamies kopā.

Kādas ir manas galvenās stiprās puses kā esi/ trenerim?
Atbildība, mērķtiecība, radošums, spēja redzēt kopainu/ pārredzēt laukumu, nepazaudējot nevienu, tai pašā laikā dodot brīvo telpu katram, kam tas ir vajadzīgs. Pietiekami bagātīgā darba pieredze darbā ar cilvēkiem. Bagāta metodiskā dažādība.

Kuras ir manas kompetenču jomas, kurās nozarēs man ir padziļinātas zināšanas?
Manas kompetenču jomas ir pamatskolas, vidusskolas posma jauanieši- darbs ar tiem, problemātikas risinājumi, metodika, kā arī darbs ar pieaugušajiem.

Ko es vēl par sevi vēlos pastāstīt?
Esmu mamma diviem (nu jau četriem) bērniem; omīte mazdēliņam un krustmāte sešiem krustbērniem. Savos brīvā laika pavadīšanas veidos esmu tik ļoti daudzpusīga, ka reizēm ir grūti nodefinēt man vērtīgākos- ceļošana, medības, laivošana, staigāšana, dažādas radošās tehnikas, projekti, ziedu dobes utt.

Kāda ir Tava profesija?
Izglītība.

Sabīne Krustiņa (Cēsis, Rīga)


Kādēļ es kļuvu par esi/ treneri?
Kļuvu par esi treneri 2024./2025. mācību gada sākumā Head&Shoulders projekta ietvaros "Apturēsim mobingu skolā". Motivācīja bija mani skolēni, kur saskāros klasē ar mobingu vienam pret otru. Vēlējos iegūt jaunu vēsmu - zināšanas un metodes no jau esošajām , kā strādāt ar skolēniem kuri saskaras ar vardarbību, redz vardarbību, ir vardarbīgi un ir vardarbības upuris. Projekta ietvaros klasē tika izveidots "Miera stūrītis".

Kādas vērtības man ir svarīgas, strādājot ar citiem cilvēkiem?
Pirmais izveidot attiecības, proti, kontakta dibināšana, sadarbība, empātīja,uzdot jautājumus, uzklausīt, pieņemt citādo, būt atvērtam.

Ko es varu sniegt bērniem un jauniešiem?
Psihoizglītošanu, pašpalīdzības prakses, radošu darbošanos, pieņemošu attieksmi, empatīju, atbalsts, uzklausīt, būt blakus, nospraust robežas, draudzīga saruna.

Kādas ir manas galvenās stiprās puses kā esi/ trenerim?
Empātīja, maigums, nospraust robežas, pieņemoša attieksme, radošums.

Kuras ir manas kompetenču jomas, kurās nozarēs man ir padziļinātas zināšanas?
Pieredze kā pedagogam gan pirmsskolā, sākumskolā, speciālā skolā un pamatskolā ar lielākiem skolēniem. Un brīvprātīgs darbs ar pusaudžiem skolā. Šobrīd strādāju speciālā skolā un psihoneiroloģiskajā slimnīcā ar pieaugušajiem. Zināšanas pedagoģijā, psiholoģijā, psihiatrijā, rehabilitācijā u.c.. Un aizvien tās papildinu, jo interesē ļoti daudz kas.

Ko es vēl par sevi vēlos pastāstīt?
Man patīk grāmatas; esmu introverta, bet darbā un/vai tuvāko lokā varu kļūt ekstraverta; patīk visas mākslas terapijas un tās integrēju savā darbā; nākotnē vēlos studēt transpersonālo psihoterapiju; garīgs darbs ar sevi; iedvesmojos no dabas, purvs ir vieta kur domāt; spontāna dziedāšana, kustība, instrumentu spēle -improvizācīja. Uzskatu, ka iziet ārpus rāmja, ļauj ieraudzīt to rāmi, kas konkrētajā brīdī ir nepieciešams, jo bez struktūras rodas haoss. Dzīvot vienā rāmī būtu apnicīgi! :)

Kāda ir Tava profesija?
Mākslas terapeits ar specializāciju mūzikas terapijā, esi/ trenere.

Lana Švarca

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Maija Teimane Bērziņa

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Edīte Sapuna

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Baiba Krūmiņa

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Loreta Tretjakova

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Edgars Krišs Stalidzāns 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Laila Mikova

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Sigita Sakoviča

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.